Oferty pracy Nowy Dwór Mazowiecki

2017-04-06
Dodano

Rusak Business Services ...
Pracodawca

Ogólnopolska agencja celna do jednego ze swoich biur zlokalizowanych w Warszawie i Nowym Dworze Mazowieckim zatrudni agenta celnego.

2016-12-08
Dodano

ManpowerGroup Sp. z o.o.
Pracodawca

Co będzie należeć do twoich obowiązków?

Prace polegające na:• zapewnianiu porządku na terenie magazynu oraz terenie zakładu (prace na zewnątrz)• przygotowywaniu odpadów magazynowych do utylizacji

2016-11-15
Dodano

Model Opakowania Sp. z o...
Pracodawca

 

Zadania:
  • Wykonywanie zadań dla służby BHP zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02.09.1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;
  • Realizowanie wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z systemem zarządzania wg PN-18001.
Wymagania:
  • Wykształcenie kierunkowe w zakresie BHP ,
  • Minimum rok doświadczenia na stanowisku Inspektora/Specjalisty ds. bhp związanego z produkcją,
  • Uprawnienia Inspektora ochrony p.poż.
  • Uprawnienia do prowadzenia szkoleń wstępnych,
  • Uprawnienia do prowadzenia szkoleń okresowych z zakresu BHP na stanowiskach administracyjno-biurowych i robotniczych mile widziane,
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym,
  • Znajomość PN-18001 będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
  • Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  • Odpowiednie do wymagań wynagrodzenie.

2016-11-09
Dodano

ManpowerGroup Sp. z o.o.
Pracodawca

Co będzie należeć do twoich obowiązków?

Prace polegające na:• zapewnianiu porządku na terenie magazynu oraz terenie zakładu (prace na zewnątrz)• przygotowywaniu odpadów magazynowych do utylizacji

2016-09-26
Dodano

ADECCO POLAND SP. Z O.O.
Pracodawca

Pracownik pomocniczy Numer referencyjny: RH/BPP Miejsce pracy: Nasielsk Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364. Dlaczego warto u nas pracować? Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu! Do Twoich zadań należeć będzie w szczególności:

Miejsce pracy Nowy Dwór Mazowiecki

Zadania

• prace pomocnicze przy linii produkcyjnej, • pakowanie, sortowanie produktów,

Bądź na TAK jeśli:

Wymagania

• wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, • zdolności manualne, • sprawność fizyczna, • umiejętność pracy w zespole, • gotowość do pracy w systemie czterobrygadowym, • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Czego z nami doświadczysz:

Oferujemy

• pracę w renomowanym, międzynarodowym przedsiębiorstwie, • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, • możliwość rozwoju zawodowego oraz zatrudnienia bezpośrednio w firmie klienta po kilkumiesięcznym okresie próbnym, • możliwość skorzystania z transportu m.in. z:Sierpca Ciechanowa, Góry, Strzegowa, Słupi, Ojrzenia, Nasielska, Małej Wsi, Śniadówka, Świercz, Zakroczymia.

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji. Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania. Opublikowane przez:

2016-05-23
Dodano

AP UNIAPOL DEVELOPMENT
Pracodawca

  • separacja puszki,
  • zrzucenie towaru z samochodu łopatami,
  • układanie 20 kg kostek na paletach.

2016-05-16
Dodano

Manpower
Pracodawca

  • kontrola jakości i sortowanie produktu gotowego na nowoczesnej linii pakującej,
  • przygotowanie pieczywa do pakowania automatycznego.

2016-05-16
Dodano

Manpower
Pracodawca

  • kontrola jakości i sortowanie produktu gotowego na nowoczesnej linii pakującej,
  • przygotowanie pieczywa do pakowania automatycznego.

2016-05-04
Dodano

Randstad Polska sp. z o....
Pracodawca

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

Dla naszego Klienta, polskiej firmy z branży kosmetycznej szukamy osoby do pracy na stanowisku:

asystent/ka zarządu- stanowisko rozwojowe Nr ref.: 36496Praca tymczasowaLokalizacja: Czosnów, k. Nowego Dworu Mazowieckiego

Zakres obowiązków:

Praca jako asystent zarządu oznacza pracę w dynamicznym, stawiającym wysokie wymagania i szybko zmieniającym się środowisku.

Na tym stanowisku spotkasz się z licznymi wyzwaniami, które pozwolą Ci na rozwój i stałą naukę.

 

Do Twoich głównych należeć będzie:

 

- współpraca z zarządem w zakresie koordynacji i planowania projektów

- współpraca z zarządem w zakresie identyfikacji najważniejszych zagadnień/problemów organizacji

- koordynacja współpracy z kluczowymi Klientami firmy

- koordynacja, przygotowania i interpretacja raportów i analiz

- pomoc w planowaniu budżetu

- wsparcie poszczególnych działów firmy

- organizacja spotkań

Oczekiwania:

Oczekujemy od Ciebie: 

 

- energicznej i kraetywnje postawy

- solidnych umiejętności obsługi dowolnego pakietu biurowego (Libra Office, MS Office)

- biegłości w posługiwaniu się Excelem

- otwartości na naukę

- myślenia analityczngo, umiejętności wyciągania wniosków i przeprowadzania analiz

- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i pismie

- mile widziane doświadczenie w obsłudze CRM

 

- poczucia humoru ?

Oferta:

W zamian za Twoją pracę i zaangażowanie oferujemy:

 

- atrakcyjne wynagrodzenie plus system premiowy

- umowę na pełen etat (po okresie próbnym na stałe)

- kompleksowy system wdrożeń w obowiązki

- miłą atmosferę pracy

- bycie częścią zespołu oraz realny wpływ na kierunek rozwoju firmy

 

 

Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)

2016-04-19
Dodano

Randstad Polska...
Pracodawca

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

Dla naszego Klienta, polskiej firmy z branży kosmetycznej szukamy osoby do pracy na stanowisku:

asystent/ka zarządu- stanowisko rozwojowe Nr ref.: 36496Praca tymczasowaLokalizacja: Czosnów, k. Nowego Dworu Mazowieckiego

Zakres obowiązków:

Praca jako asystent zarządu oznacza pracę w dynamicznym, stawiającym wysokie wymagania i szybko zmieniającym się środowisku.

Na tym stanowisku spotkasz się z licznymi wyzwaniami, które pozwolą Ci na rozwój i stałą naukę.

 

Do Twoich głównych należeć będzie:

 

- współpraca z zarządem w zakresie koordynacji i planowania projektów

- współpraca z zarządem w zakresie identyfikacji najważniejszych zagadnień/problemów organizacji

- koordynacja współpracy z kluczowymi Klientami firmy

- koordynacja, przygotowania i interpretacja raportów i analiz

- pomoc w planowaniu budżetu

- wsparcie poszczególnych działów firmy

- organizacja spotkań

Oczekiwania:

Oczekujemy od Ciebie: 

 

- energicznej i kraetywnje postawy

- solidnych umiejętności obsługi dowolnego pakietu biurowego (Libra Office, MS Office)

- biegłości w posługiwaniu się Excelem

- otwartości na naukę

- myślenia analityczngo, umiejętności wyciągania wniosków i przeprowadzania analiz

- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i pismie

- mile widziane doświadczenie w obsłudze CRM

 

- poczucia humoru ?

Oferta:

W zamian za Twoją pracę i zaangażowanie oferujemy:

 

- atrakcyjne wynagrodzenie plus system premiowy

- umowę na pełen etat (po okresie próbnym na stałe)

- kompleksowy system wdrożeń w obowiązki

- miłą atmosferę pracy

- bycie częścią zespołu oraz realny wpływ na kierunek rozwoju firmy

 

 

Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)